back

CX/UX/UI 2021 trends

by Ksajikyan for Uncategorized
CX/UX/UI 2021 trends

Կայքի նախնական ստեղծման համար գործում է մի հաջորդականություն,որը հանգեցնում է ճշգրտված աշխատանքի: Օգտատիրոջ տեսանկյունից այն ունի հետևյալ տեսքը UI-UX-CX՝

  • User Interface UI
  • User Experience UX
  • Customer Experience CX

Ի՞նչ մասնագետներ են ներգրաված այս պրոցեսում և կայքի պատրաստման, որ հատվածն է իր վրա վերցնում այս հաջորդականությունը:

CXը ապահովում է հաճախորդների հետ կապը, այն սահմանում է թե ինչպես է օգտատերը առնչվում ընկերության հետ և ոչ միայն թողարկված արտադրանքի (կայքի): CX թիմը կանխարգելում է հետագայում առաջացող խնդիրները, այսինքն խնդիրները որոնք պետք է առաջանան օգտատիրոջ և կայքի միջև լուծվում են մինչև կայքի ստեղծումը և որակի պատասխանատվությունը կրում է CX ; Հստակ պահանջներ են գոյանում ստեղծվող կայքի համար և աշխատանքը անցնում է UX-ի ձևավորման փոլին, UX-ը օգտատիրոջ քայլերի հաջորդականությունն է, այն պատասխանատու է հարմարավետության համար, ինչքան հասկանալի լինի այդ հաջորդականությունը օգտատերը այնքան հեշտ կգտնի ճանաարհը գործողության նպատակին հասնելու համար, այդ հաջորդականությունը կազմվում է CX հետազոտությունների հիման վրա. UI-փուլը արտացոլում է այն նախատիպը, որը գենեռացրել են CX-ը և UX-ը. UI դիզայնն իր մեջ ներառում է գրաֆիկական մասը՝ ճի՞շտ են ընտրված գույները, լա՞վ է կարդացվում տեքստը կամ հարմարավե՞տ է լրացված ձևանմուշը; ի՞նչով են տարբերվում UI-ը և UX-ը՝ UX-ը պլանավորում է թե ինչպես կկայանա օգտատիրոջ փոխազդեցությունը ինտերֆեյսի հետ, UI-ը ցույց է տալիս թե ինչ տեսք կունենան այդ փոխազդեցությունները:

Տեսնենք, թե ինչ է բերել 2021 թվականը UI աշխարհում

1. 3D Illustrations

3D պատկերները դեռ մնալու են 2021 թվականի դիզայնում, հատկապես երբ UI դիզայներների համար ավելի ու ավելի է հեշտանում 3D օբյեկտներ ստանալու գործընթացը: 3D լայնորեն օգտագործվում է նաև ամբողջ էկրանով անիմացիաներում, որպես հիմնական առանցքային պատկերներ:

2. Glassmorphism

Glassmorphism-ը նորագույն թրենդային ոճ է, որը հիմնականում հիմնված է background blur էֆեկտի վրա, և ստեղծում է «ապակու միջով» նայելու էֆեկտ:

3. Real-life pictures

Իրական լուսանկարները վերադարձ կունենան 2021ի դիզայնում, քանզի նկարազարդումները գուցե բոլորի համար չեն և երբեմն իրական մարդիկ և իրական իրերը կարող են ավելի մեծ ազդեցություն ունենալ օգտատիրոջ վրա:

4. Vivid colors

Այս գույները ստեղծում են կախարդական, եթերային զգացողություններ, վառ գույները ավելի հեշտ են տարբերակում ապրանքը:

5. Blurred, colorful backgrounds

Blurred coloreful backgrounds եֆեկտը և Vivid գույները շատ համահունչ են և հաճախ օգտագործվում են միաժամանակ:

6. Aesthetic minimalism

Պարզ, նվազագույն և ընթեռնելի UI: Նման ոճի շնչեղ կայքերը կատարյալ օրինակ են այն փաստի համար, որ հարկավոր չէ շքեղ UI «wooow էֆեկտ» ստանալու համար (շատերը դա շփոթում են դատարկությոն հետ):

7. Big, sophisticated typography

TIPESETTING-ը հիմնական դեր է խաղում ապրանքի ձևավորման մեջ: Տառատեսակի կիրառությունը հաճախ բավականին առանձնահատուկ է լինում:

8. Brutalism

Անվանումն արդեն հուշում է՝ ուժեղ հակադրություններ, հաճախ տհաճ տպագրություն և մատչելիության հետ կապված «խնդիրներ»: Այն փոխանցում է ընդհանուր տրամադրություն: Հիմնական գունային համադրությունը կազմվում է սևի հետ:

Tips to enhance motivation
Prev post Tips to enhance motivation

Grouping different types of people with different attitudes, culture and behavior canoften lead to understanding…

REST API
Next post REST API

We have been using different applications and web pages to get data for various resources.…